מבזקון. דירוג של 10 שעונים מעוררים הנוראים ביותר


דירוג של 10 שעונים מעוררים הנוראים ביותר:

 

במקום העשירי שעון מעורר - כדור. הוא תלוי מעל הראש. ככל שהוא מצלצל יותר זמן כל עולה יותר כלפי מעלה. הוא ממשיך עד שאתם נאלצים לקום כדי לכבותו

במקום התשיעי - שעון מעורר - פאזל. כדי להשתיקו עליכם להרכיב פאזל קטן ....

במקום השמיני שעון מעורר אינטראקטיבי NUBY. בשביל לברר מה השעה אפשר פשוט לשאול אותו. הוא יענה. אבל כאשר צריך לקום - הוא יכול גם לקלל אתכם. אם הוא ממש עולה לכם על העצבים - אפשר פשוט לחנוק אותו. לצערנו גם זה לא תמיד עוזר.

במקום השביעי - הישג הייטקי מרשים. 95 דציבל, ויברטור, צ'קלקה של משטרה ועוד כמה וכמה שיטות עינויי :

במקום השישי שעון מעורר "אנמון". הכדור הנחמד הזה יתגלגל בכל החדר וימשיך לצלצל עד שלא תקומו ותחבטו אותו בקיר, משום שלמצוא כפתור שמכבה אותו מבין כל הבליטות שלו - משימה בלתי אפשרית.  

במקום החמישי - שעון מעורר מטיל ביצים. הוא באמת מטיל ביצים ולא ישתוק כל עוד לא תחזירו את כל הביצים למקום !!! 

במקום הרביעי - שעון מעורר צבאי. אחרי מספר קריאות "השקמה!" הוא מתחיל לנסר לכם את המוח עם פקודות צבאיות. מהפחד שאתם מאחרים למסדר אתם פשוט לא יכולים להמשיך לישון. 

במקום השלישי - שעון מעורר מרחף. הוא מרחף ברחבי החדר ומצלצל בקול מחריד עד שתצליחו לתפוס אותו. 

במקום השני - שעון מעורר - רימון אקוסטי. הוא מייצר צליל כ"כ חזק שכל תושבי בניין בן 12 קומות מתעוררים כאחד. כדי לרסנו צריך להחזיר את הניצרה למקום.   

ולבסוף - שעון מעורר הגרוע מכול - "קלוקי" ברגע שהוא מתחיל לצלצל הוא נופל על הרצפה ומתחבא איפשהו בחדר. כל פעם הוא מוצא מחבוא חדש ואתם לעולם לא תנחשו מאיזה כיוון מגיע הצליל השנוא שמבשר על בואו של יום עבודה חדש !

ויש מי שקונה את זה !!! 

 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il/News_Articles/01_08_2006/index.html


דף הבית >> מבזקי דף >> בדיחות והומור >> מבזקון. דירוג של 10 שעונים מעוררים הנוראים ביותר